Wszystkie teksty , zdjęcia i prace są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.


niedziela, 19 lutego 2017

Skrzat - Teodor

Skrzat zdobił moje mieszkanie w okresie przed świątecznym, 
świątecznym i po świątecznym, 
jak to można nazwać w ten sposób :D
Bardzo popularna ozdoba minionego czasu świątecznego :)
W sklepach, w internecie, można było znaleźć wiele form Skrzata.
Stojące, siedzące, mniejsze, większe, w różnych kolorach.

Skrzat jest w całości zrobiony moimi "ręcoma" :D 
jeszcze wtedy nie miałam maszyny ( którą dostałam pod choinkę od moich cudownych osób :*
więc wszystko co do milimetra było szyte ręcznie :P 
Dużo pracy na prawdę bardzo dużo, 
ale gdy mój skrzat stanął przy choince to wynagrodził tyle godzin dopieszczania :D
Gdy był już gotowy od razu patrząc na niego, nazwałam go Teodor
Nie pytajcie dlaczego, nie wiem, po prostu to musiał być Teodor :)
Robiłam go dwa dni, około 10 godzin w sumie :)
Każdy detal był przemyślany dwa razy zanim powstał.
Mój dodatkowo trzyma w ręce 3 dzwoneczki, 
które nie są tylko ozdobą ale faktycznie dzwonią i to dość głośno jak nimi poruszamy :D
 
Skrzat ma wysokości dokładnie 101 cm :) 
 nawet spory się udał :P
Gdyż nie miałam przewidziane jakiej wysokości chce aby był,
akurat był robiony " na oko" :P 

Choinki już nie mam ale ze skrzatem nie mogę się rozstać więc nadal stoi w moim salonie :)
Ale powoli przychodzi pora aby go schować.
W następne święta na pewno do mnie wróci ! :)


 

6 komentarzy:

  1. Brodacz jest boski:D ja z szyciem to raczej na bakier jestem, a maszyny nie mam puki co (kto wie może kiedyś) więc tym bardziej podziwiam za piękne wykonanie własnymi ,,rencoma,, :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie planowalam miec maszyny, to byl impuls ! postanowilam nauczyc sie szyc i juz ! :) wiec kto wie jak to będzie u Ciebie :)

      Usuń
  2. super przystojniak :)
    Wpadłam z rewizytą i już wiem, że z przyjemnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ponownie :)
      już po lewej w menu jest w tym pomoc "zakładka obserwuj"
      :)

      Usuń