Wszystkie teksty , zdjęcia i prace są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.


niedziela, 19 lutego 2017

Sowa - maskotka stojąca

Oryginalna dekoracja, maskotka - Sowa.
Wykonana w całości własnoręcznie z małą pomocą maszyny do szycia z różnych materiałów i tkanin.
Kolorystyka sowy jest przykładowa, 
mogę zrobić w innych kolorach,
ale ta akuratnie zdobi moje mieszkanie i całkowicie pasuje :)

Sowy i serduszka to moje upodobania, co już można zauważyć :P

Wysokość maskotki to około 80 cm.
Maskotka ma obciążone buciki, więc stoi stabilnie.
Nogi są lekko ruchome można zmienić ustawienie w jaki sposób ma stać,
np: z jedna noga do przodu , bokiem jak to woli :)

Chciałam taką kupić, ale znalazłam za ponad 150 zł,
na dodatek trochę niższą.
Więc?
Zrobiłam ją sama !
Z każdym detalem takim jakim chciałam :)

Jestem w niej zakochana od pierwszego wejrzenia ! :)
Jedna z moich prac z których jestem na prawdę dumna i zachwyciły mnie swoim efektem końcowym !

Aktualnie myślę żeby zrobić jej partnerkę,
trochę niższą i mniejszą.
We dwójkę zawsze raźniej ! :D

Jeśli zainteresowała Cię moja praca, to pisz śmiało !
Dla Ciebie też mogę stworzyć taką dekorację :)
A może podobają Ci się inne zwierzątka czy postacie ?
Napisz! Dogadamy się :)


 
 

16 komentarzy:

  1. Faktycznie uzdolniona różnorodnie jesteś :)
    Sówka jest śliczna,szyć niestety nie potrafię,więc szczerze zazdroszczę umiejętności.
    Dziękuję za komentarz ,który sprawił mi wiele radości;właśnie takie motywują bardzo:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kilka miłych słów :)
      A co do szycia na maszynie, mam ją od wigilii jako prezent więc dopiero się uczę :P
      Zapraszam ponownie, wkrótce będą nowe posty :)

      Usuń
  2. Sowie dorób partnera ;)
    A tak na poważnie - świetne prace - sowa genialna, a skrzat jest cuuudny - już widzę takiego u mnie w biało szarej kolorystyce...... ;)
    Jeżeli szyjesz od grudnia to czapki z głów. Będę obserwować :) Dorzuć tylko do bloga taką możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem początkującą w prowadzeniu bloga i jeszcze nie doszłam do tego jak dodać opcję obserwacji :)
      Maszynę do szycia dostałam pod choinkę i na początku nawet nie wiedziałam jak szpulke zmienić :P totalnie nic, mimo ze moja mama jest całe życie krawcową, wieć mogła mnie poduczyć podstaw :)
      Wcześniej szyłam troszkę ręcznie, a tak to od zawsze robiłam przeróżne prace ręczne ale z dala od szycia :P z szyciem dopiero zaczynam :)

      Usuń
  3. Wow!! Świetna sówka!!! Przepiękna ozdoba... Przynajmniej ty ujarzmiłaś maszynę do szycia, mnie jakoś współpraca z nią nie idzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tyle mi już stawiała oporów plus moja niewiedza że miałam już z nią przejścia :P ale nie daje za wygraną :D

      Usuń
  4. Hej Kobieto jesteś niesamowita....Sowa jest odjechana i jak perfekcyjnie wykonana...duży szacun, lecę czytać Twojego bloga dalej...no no podoba mi się tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam ja bym nie przesadzała z tą perfekcyjnością, jakby się tak z bliska przyjrzał na pewno nie jedno niedociągnięcie by się znalazło :P
      dziekuje goraco za mile slowa :*

      Usuń
  5. Sówka jest wspaniała <3 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jak ja w momencie gdy już była skończona i stanęła na własnych cienkich nóżkach :D

      Usuń
  6. ależ ona rozkoszna - dziękuję za odwiedziny u mnie .. będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i oczywiście zapraszam ponownie :)

      Usuń
  7. Ale cudowności! :)
    Piękne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń