Wszystkie teksty , zdjęcia i prace są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.


niedziela, 19 lutego 2017

Haft krzyżykowy - mały Miś

Kolejna moją pasją jest haft krzyżykowy.
Przygoda z haftem zaczęła się bardzo dawno temu.
Jako nastolatka wyszyłam swój pierwszy obraz 
( ten akurat mam do dzisiaj w swoich zbiorach na pamiątkę, innym razem jak go odszukam to pokażę ).
Tą pasję zapoczątkowała i nauczyła mnie Matka Chrzestna, za co bardzo jej dziękuję :)

Haft krzyżykowy to bardzo czasochłonne zajęcie, w zależności od wielkości obrazu i poziomu trudności, czasem może być to nawet kilka miesięcy :P
Wiele obrazów już wyszyłam, ale zazwyczaj był to prezent więc zdobią mieszkania innych osób.
A co najciekawsze, przy takiej ilości jakie wyhaftowałam u mnie w mieszkaniu wisi cały jeden haha :)
Ale spokojnie są plany na kolejne, tylko najpierw muszę ukończyć jeden także na prezent :)

Dzisiaj pokaże jeden z mniejszych, wyhaftowany dawno, 
nie pamiętam dokładnie kiedy ale parę lat ma na pewno :)
Obrazek przedstawia małego misia z kwiatkiem, tu akuratnie na żółtym tle i w żółtej ramce.
Haftowany metodą krzyżykową.
Bardzo ładny prezent np na minione walentynki :)
Skromny, mały, delikatny od serca :)
Mam wiele obrazów czy też miałam, tych których uda mi się odszukać jakieś zdjęcia dodam tutaj innym razem :)
W razie wszelkich pytań zapraszam gorąco :)


A oto i on :




3 komentarze:

  1. Fajnie że zajmujesz się też haftem krzyżykowym...to jest moja bajka i w tym się odnajduję i spełniam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak też to lubię, ale jak do tej pory mi się ostał jeden obraz a zrobiłam już kilkanaście :P wszystko rozeszły się dla innych osób :)
    pierwszy zrobiłam jak miałam bodajże 13/14 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy misiaczek;) Czekam na pierwszą odsłonę planowanego haftu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń