Wszystkie teksty , zdjęcia i prace są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.


niedziela, 19 lutego 2017

Wieszak na klucze

Wieszaki w przeróżnych formach na klucze ostatnio są mega modne
 i w co drugim domu możemy się z takim spotkać :)
 
Ten powstał nie cały rok temu, jest to jedna z moich starszych prac,
 ale mimo to wieszaki nadal są na topie :)
 
Ten akuratnie wieszak posiada 4 miejsca do powieszenia np kluczy.
Wykonany jest z ozdobnych kwiatów różnego kształtu w kolorze czarnym,
 tak samo rama. 
Środek jest jaśniejszy dla kontrastu, kolor beżowy / ecru :)
Całkowicie spełnia swoją rolę jako wieszak na klucze.
Z tyłu na ramie jest miejsce które umożliwia zawieszenie tego o to cuda na ścianie :)
Niestety u mnie już nie mógł spełniać swojej roli bo jednak 4 miejsca na klucze to dla mnie za mało :P

Na wasze życzenie mogę dodać więcej zdjęć ewentualnie odpowiedzieć na każde pytanie :)
Mogę wykonać taki wieszak zmieniając jakieś detale, ewentualnie jakieś kolory lub taki sam :)
Zapraszam

 
 

2 komentarze:

  1. Muszę przyznać że pomysłowy jest ten wieszak na klucze w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z głowy pomysł :)
    wysypałam te piankowe kwiatki i myślałam co z nimi zrobić, padło na wieszak !
    hahaha, nic wspólnego te dwie rzeczy nie mają ze sobą a jednak coś wyszło :)

    OdpowiedzUsuń