Wszystkie teksty , zdjęcia i prace są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.


wtorek, 28 lutego 2017

Jajko wielkanocne - haft krzyżykowy

Kolejny z haftów krzyżykowych,
tym razem w nieco innej odsłonie
Jajko wielkanocne

Święta tuż tuż,
więc najwyższa pora na tworzenie ozdób  wielkanocnych !

Z haftem miałam do czynienia już nie raz,
ale w takiej formie po raz pierwszy :)
Moje pierwsze jajko !

Wszystko wykonane całkowicie własnoręcznie,
haftowany wzór kurczaczka, dekoracja wstążeczkami i koronką :)

Jajko jest dość spore, około 12 cm wysokości,
dodając wstążeczki jest jeszcze wyższe :)
Optyczne powiększenie.

Oraz NOWOŚĆ !  
Nareszcie zaczynają do mnie dochodzić zamówione:
guziczki, wstążeczki, metki 
z napisem HAND MADE :)
Do każdej ozdoby lub rzeczy w moim wykonaniu właśnie takie oznaczenia będę dodawać :)
O tym innym razem w osobnym poście, jak już dostanę wszystkie zamówienia :)


Prezentuję Wam moje jajko :)



 
 
 
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz