Wszystkie teksty , zdjęcia i prace są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich rozpowszechnianie i kopiowanie bez mojej wiedzy.


wtorek, 28 lutego 2017

Kury / kurki wiszące

Kury / kurki ozdoba wisząca

Kolejna ozdoba z serii Wielkanoc !

Kurki do powieszenia na ścianie :)
Ślicznie się prezentują,
ozdoba jest dość spora tzn długa.
Jedna kurka ma wysokości około 19 cm.
Między kurkami są kokardy przewiązane włóczką :)
 Kurki w motyw kwiatowy z serduszkiem.

Niech te kwiaty przyniosą jak najszybciej wiosnę !

Już od dawna myślałam o takiej ozdobie i nareszcie znalazłam czas, wenę i chęci !
Kurki wyglądają tak jak chciałam.
Hand made !

Jeśli Ci się podobają, daj znać !
Stworzę takie dla Ciebie ! :)


 
 
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Śliczne są.Fajna wielkanocna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są.Fajna wielkanocna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie się prezentują :) i ozdoba wcale nie jest taka mała :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna ozdoba :) Świetnie wygląda i jaka praktyczna :) Blog się rozwija, świetne prace :) Na pewno będę tutaj częściej zaglądać :) Zapraszam również do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń